Тенденції в моді на весільні сукні | Весілля


Тенденції в моді на весільні сукні

04.02.2010 Розділ: Весільна мода

Тенденції в моді на весільні сукні
Тенденції в моді на весільні сукні
Тенденції в моді на весільні сукні
Тенденції в моді на весільні сукні
Тенденції в моді на весільні сукні
Тенденції в моді на весільні сукні
Весільні сукні завжди були не просто нарядними. Вони демонстрували все краще, що є в жінці і ... і у її модельєра. Ось і поговоримо сьогодні про моду у весільних сукнях.
Сьогодні у весільних сукнях допустимі всі стилі і всі вишукування, причому не лише в моделях суконь, але і в моделях нижньої білизни, зачісок, сумочок, взуття... І це вже не кажучи про ювелірні прикраси!

Практично всі крупні дизайнерські фірми проявили себе в створенні ексклюзивних весільних суконь, змагаючись в красі та зручності вбрань, і, звичайно, в ціні . До речі, а чи знаєте ви, що найдорожчу весільну сукню в світі створили дві людини: не дуже відомий в нас дизайнер на ім'я Рене Страус і ювелір, що розмістив на ліфі сукні діамантовий розсип на величезну суму, Мартін Катц. Сукня коштує 12 мільйонів доларів і була представлена в лютому 2006 року. Сукня відкриває спину, груди і плечі, не мала дуже великого декольте, була приталена і оточена хмарою шифону.

Взагалі вважається, що щорік продається не більше 50-100 весільних суконь, вартістю понад 100 тис. доларів, проте саме вони не лише є найвідомішими, але і визначають всю подальшу моду на декілька років вперед.

Існують цілі колекції весільних суконь від відомих майстрів. Наприклад, Яна Флемінга, Карла Лагерфельда, Еммануеля Унгаро, Пако Рабана і інших.
При всьому демократизмі сучасної моди, що допускає все, аж до атласного костюма брюк від Анн-Валері Аш, представленого в Парижі на показі Високої моди цього року, можна сміливо стверджувати, що сьогодні домінує романтичний стиль. Причому він використовує всі вирішення попередніх п'яти-шести століть, від бантів і стрічок до мережив і вишивок з воланами. У моді і елементи фольклору різних країн, причому частенько вони поєднують різні елементи і не лише країн, але і часів. До речі, "сукню номер три" в світі (8 млн. доларів) створив Юмі Кацура на початку 2007 року. Вона була прикрашена тисячею перлин і двома рідкисними діамантами: зеленим і золотистим. У роботі використовувався шовк і атлас, а сукня була виконана повністю в японському традиційному стилі (спідниця цієї сукні виглядала як балетна пачка, а голову нареченої прикрашав убір з розкішного пір'я).
На вже згаданому показі Крістіан Лакруа якраз продемонстрував дивне поєднання двох століть і відразу трьох етнічних елементів - пишну спідницю, строгу та розкішну блузу та корону на голові.

Весільні тенденції свідчать, що будь-яка наречена повинна вибрати сукню на свій смак незалежно від товщини гаманця, тому в будь-якому ціновому діапазоні, окрім, хіба що, найдорожчих, можна знайти всі ці рішення.

Що ж ще сьогодні в моді? Як завжди, традиційні сукні, що не виходять з моди протягом вже трьох століть. Тут і авангард і вишукані сукні в стилі ампір, і пишні бароко і навіть хайтек. Весільну моду серед моделей визначають, як і скрізь, практично, французи і італійці в Європі і американці в Новому Світі. Але насправді, всім відомо, що мода, яку сприйме світ, народжується в Голлівуді. Саме від вибору стилю і форми суконь голлівудських зірок і залежатиме новий попит на весільні сукні.

Зате дизайнери можуть вирішувати задачу створення сукні з тканин, які цікаві саме їм. Скажемо, Франк Сорбье незмінно робить сукню з жорсткими, "скульптурними" корсажами, із спідницями з ручним розписом. До речі, розписом не нехтує і будинок Крістіана Діора, що незмінно використовує волани з такою обробкою. Соня Рікель робить еротичні сукні, схожі на красиві напівпрозорі комбінації з шовку з мереживом, хутром і стразами. При цьому Жан Поль Готье, відомий будь-якій європейці, робить сукні в стилі романтичних дівчат позаминулого століття, описаних Тургєнєвим. Він використовує колір топленого молока, тюль і муслін, при цьому вбрання може вийти приголомшливо прозорим і дивно еротичним і вільним. Інколи навіть і не зрозуміти, що більше в цьому вбранні - одягання або роздягання нареченої.

Крістіан Діор працює, звичайно, не лише з ручним розписом, але і його сукні завжди аутентичні. Зазвичай це суцільнокроєні з пишними спідницями або, навпаки, прямими і вузькими розкльошуюючимися донизу спідницями сукні. Такі сукні підкреслюють досконалість жіночої фігури, а крінолін додає урочистість наряду. В Діора можна зустріти практично будь-яку обробку і будь-який колір сукні: чорний, червоний, рожевих і жовтих відтінків. Втім, всі варіанти синього: від блакитного до фіолетового теж можна зустріти на показі мод, особливо європейських.

До речі, раз вже мова зайшла про кольори, то в моді нині все. Весною часто вибирають сукню кольору квітучих плодових дерев: ніжно-рожеві яблуневі кольори, кремові, персикові, абрикосові і просто білі тони. Влітку вибирають півтони пастельних відтінків і холодної гамми, тоді блакитна сукня може бути розшита перлами, а блідо-жовта смарагдовими, рубіновими або просто діамантовими прикрасами. Екзотичними вважаються коричневі і гірчичні кольори, але це абсолютно не означає, що вони не можуть з'явитися поряд з бежевим або оливковим. Восени відтінки стають блідішими, але зустрічаються і глибокі золотисті, всі відтінки зеленої гамми, навіть волошково-сині кольори. Взимку пишним кольором розцвітуть прикраси з хутра і чисті кольори без всяких домішок, особливо металік, сталеві, сірі, блакитні і бежеві відтінки.

Якщо продовжити розмову про напрями в моді весільних суконь, то не можна не відзначити, що Карл Лагерфельд віддає перевагу дуже ніжним струмуючим тканинам, на зразок шифону, що роблять з жінки тендітну раниму квітку.
Армані робить щось неймовірне і невимовне. Органза, в яку вплітаються коштовності, сукні зроблені лише з мережив, тонка тканина з массивною прикрасою - все це Джорджіо Армані. Він завжди віддає перевагу класиці і мінімалізму, що поєднується з авангардом і останнім словом техніки.

Якщо ви думаєте, що слав'янські тенденції ніяк не проникають у Високу моду, то Ви помиляєтесь. Дизайнер Марк Джейкобс використовує як модель весільної сукні не що інше, як російський сарафан. У наших предків він використовувався як весільне вбрання, причому зазвичай був не білого кольору, а поєднувався зі всіма відтінками червоного і помаранчевого.
З інших етнічних мотивів треба згадати східні мотиви суконь, які вхідят у моду. Вони виявляються у всьому: від закритості рук і грудей до розкішних головних уборів, приглушених але насичених кольорів і матеріалів, що демонструють приголомшливу східну розкіш. Ці мотиви підтримуються як європейськими дизайнерами, в першу чергу Валентіно, так і власне арабськими модельєрами, що вже активно виходять на покази Високої моди в Італії, Франції і США.

Тенденції в моді на весільні сукні
Тенденції в моді на весільні сукні
Тенденції в моді на весільні сукні
Тенденції в моді на весільні сукні
Тенденції в моді на весільні сукні
Тенденції в моді на весільні сукні
Тенденції в моді на весільні сукні
Тенденції в моді на весільні сукні

Сьогодні багато весіль проходят у вузькому колі, куди входять лише члени сім'ї і друзі. Це накладає свої вимоги на костюмів наречених, зокрема призводить до того, що частенько наречена міняє розкішну, але традиційну сукню на авангард або просто вечірню сукню. Пишна сукня в такому разі виглядає дещо дисгармонійно, а ось класичні костюми або струмуючі складки приталених суконь підійдуть просто ідеально. І, звичайно, давно вже ніхто не обмежений у виборі кольору.

Тенденції в моді на весільні сукні: відео